Esgotats els Castellbisvals dues setmanes abans de finalitzar la campanya

La campanya de Castellbisvals, els vals de compra a meitat de preu que l’Ajuntament va oferir per injectar diners en el comerç local i fomentar el consum de proximitat durant la campanya nadalenca i les rebaixes, ha estat un èxit fins al punt que s’han esgotat els vals diverses setmanes abans de finalitzar la campanya.

Publicitat

Segons ha pogut saber 772.cat, els més de 15.000 vals que es van posar a la venda a finals de novembre es van esgotar a principis d’any, dues setmanes abans que finalitzés la campanya, el proper 23 de gener, últim dia per gastar els vals.

Des del consistori destaquen la injecció de diners que la campanya, juntament amb la primera edició celebrada al juliol, ha suposat per al comerç local doncs en total s’han invertit 80.000 euros que, sumats a l’aportació ciutadana al comprar el val, suposen 160.000 euros per gastar al comerç local.

Publicitat

A diferència de la campanya d’estiu, quan es van emetre més vals però majoritariament de 5 euros enlloc de 10, l’edició d’aquest hivern ha prioritzat els vals de 10 euros i ha permés gastar més d’un val en cada compra. Això ha disparat el valor total dels vals emesos, que ha passat d’uns 15.000 euros a l’estiu a 66.255 euros aquest hivern.

La regidora de Comerç, Gemma Margarit, ha destacat que la campanya també ha servit per promocionar la xarxa comercial i de serveis locals, ja que “els vals de compra han animat a moltes persones a entrar en establiments on no havien entrat mai i, d’aquesta manera, les botigues i serveis s’han pogut donar a conèixer entre la nova clientela”