El Ministeri de Foment atura de nou les obres de l’enllaç entre l’A2 i l’AP7

Els camions han tornat a les obres de l'enllaç entre l'A-2 i l'AP-7 ara fa unes setmanes

Publicitat

Deu anys de treballs no han estat suficients per completar els dos quilòmetres i mig de carretera que han d’unir l’A2 i l’AP7 al seu pas per Castellbisbal creuant el Llobregat i diverses carreteres comarcals que, de pas, haurien de gaudir d’una importànt reducció de trànsit.

El Ministeri de Foment, que fins ara tenia marcat aquest desembre com a data per acabar les obres, les ha tornat a aturar. El motiu, una nova modificació del projecte –la tercera i malgrat l’avançat estat de les obres– per assegurar-se que la connexió podrà assumir els 40.000 vehícles diaris que es preveu que hi passin, segons explica TV3.

Publicitat

En un video de la televisió pública, responsables de les empreses Fercam i TSB consideren essencial la infraestructura i lamenten que es trigui tant a acabar-la. Per la seva banda, l’alcalde Joan Playà explica que la nova modificació del projecte depen del pressupost que hi assignin des de Madrid.

Les dues modificacions del projecte, començat l’any 2006, ja en van augmentar el cost un 50%, dels 50 milions inicials a uns 76 milions.

Aquest cap de setmana es va completar el desviament de la C-1413 que uneix Molins de Rei i Rubí i des d’un s’accedeix a Castellbisbal a través del pont del Canyet.

Publicat el 30 de novembre de 2016 a les 9:30 per Vicenç Moliné

Author: Vicenç Moliné