El debat electoral en vídeo

Els sis candidats a l’alcaldia de Castellbisbal van participar en el debat electoral organitzat per 772.cat diumenge al Casal Cultural i Recreatiu. L’acte es va gravar en vídeo i avui finalment us podem oferir la gravació completa.

Publicitat
Restaurant Masia Can Campanyà

A part de reiterar l’agraïment al Casal Cultural per les facilitats que va posar per a la celebració del debat, agrair també a la productora Bésame Tonta Productions per la gravació i edició del vídeo.

Publicat el 22 de maig de 2015 a les 08:00 per Vicenç Moliné

Publicitat
farmacia-m-castelana

Notícies relacionades


La publicació de comentaris a 772.cat implica la prèvia acceptació de la nostra política de comentaris
  • Manuel lora

    Desde aquí me uno a las felicitaciones al equipo de 772.cat por un trabajando y esfuerzo estupendo tanto a nivel profesional como económico .
    Así mismo por dar la oportunidad de tener todas las formaciones políticas la igualdad de condiciones de expresarnos ante todos los vecinos de Castellbisbal lo cual no sucede en la mayoría de ocasiones,como ha así ha sido en la campaña electoral.
    Creo que cuando se empieza una carrera todos hemos de partir desde la salida, no que unos empezemos en la salida y otros 1 km adelante, y eso lo han permitido los partidos que están en el ayuntamiento lo cual no demuestra que todos jugamos con la misma baraja.
    Entonces los ciudadanos de Castellbisbal como van a creer en sus gobernantes.
    Todo el
    Mundo ha de tener las mismas oportunidades y derechos , eso es lo que nos hace diferenciarnos del resto de partidos y así lo demostraremos a la nuestros vecinos de Castellbisbal
    Un abrazo
    Manuel lora

  • isaac

    Felicitats a 772 per la feina feta per haver organitzat aquest debat i possar-lo a disposició de tothom.

Top